mandag 17. august 2009

Lappen. ÆSJ!

I dag fekk eg lappen! :D hadde 3 feil..

Yehuu!!

Ette eg kom heim so kjørte eg og Elise te grove for å gå rundt Mo vatnet. "Du e nett som far din, Elise". Ho merka litt av kvart. Fyst ein smokk, so ei sånn ringeklokko på sykkel. So va da ein dau frosk. So kom da ein laus hund springanes mot oss. "æh, Anne! ta an du". me hjalp eigaren å bringa an te ho igjen. Tassen heitte an faktisk. den sprang ette bilhjulene. So va da vel da eklaste av alt; ein dau katt med auga henganes ut! æsj.

De kan få sjå, ser du ..




ÆSJ!

Men asso.. klokko 7 i dag ska eg veme Evelyn. ska kjøra litt veitdu :P
Og i måro flytte eg. tenk på da.. blir sikkert nervøs i måro, e heilt roleg endå.

snakkes ^^

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du kan ikkje leggja ut sånne bileter! Farleg! Gler meg til film i kveld, kjære :D

AnneCez sa...

hehe :P farleg ja.. Eg og snuppa :D