lørdag 22. august 2009

Bikkjen, min aller beste venn!

Detta innlegge er til Ingrid, besta vesenet som finst!

Eg fekk eit nydeleg brev av deg, tusen tusen takk. Eg kan med ein gong røpa at eg blei rørt og kjente det pressa på bak augene. Og eg tenkte på alle stundene me har hatt saman. Og det er nesten som eg synst synd i deg, for eg er vekke., Merklig å sei..

Eg kan ikkje skriva noko som kan bli so bra som du gjorde, eg får det rett og slett ikkje til. Det er så mykje bra med deg, kan ikkje sette ord på det. Eg har sett gjennom nokre av bildene mine i dag. Er så mange kjekke stunde me har hatt. Samtidig som eg høyrer på Casiokids-Finn bikkjen og skriv dette og tenkjer på deg presser det på bak augene igjen. Du er så inderleg god!

Eg skal ha med meg brevet til Voss. Eg skal lese det kvar kveld. Eg skal lukte på det, kjenne parfymen din, tenkje på deg. Så viss du får hikko så er det eg som tenkjer på deg! <3


Tur til Kinsarvik

Is!

Bursdagen til Evelyn og Andrea.

Hos Evelyn. SingStar!

VG-lista topp 20. Uniform!!

Tydligvis i ein av bursdagas feiringane mine.

Kinsarvik

Elske deg Ingrid <3

1 kommentar:

Anonym sa...

eg elske deg og!