lørdag 15. august 2009

Caught In The Middle. All I can think about is you..

I dag har eg vore på besøk til mammo på haukeland :) Er faktisk litt bale å sjå ho slik. Men eg er glad familien min og venane mine er der for meg. Føler eg treng dei litt meir no. På tirsdag reise eg til voss, til skulen. Glede meg veldig, samtidig som eg grue meg litt.

I måro skal eg, pappen, bk og elisabeth opp te besto og besten å eta heimalaga kjøttkake. Tante Gro Wenche er der og :) Skal nok bli godt. Ellers har eg ingen andre plana for den dagen. Utanom å ta testen på teoritentamen.no mange gonga, og lesa endå litt meir i boka. Og får vel begynna pakkinga til Voss.

Mandag er det opp på Voss for å ta teorien til scooteren. Har allerede gått to veke sidan eg kunne ta den, men var jo då i Danmark. Eg skal klare den!

Så var det tirsdagen, då min aller første flyttedag blir. Så er det skule på onsdagen. Inn i nye rutiner. Skal nok bli godt vil eg tru.

----------
Såg at dette nedanfor blei veldig mykje av og til og følelsar. Berre ein liten åtvaring.


Eg trur eg tenkjer for mykje av og til. Har vertfall gjort det i det siste. Av og til føler eg meg "caught in the middle". Caught in the middle for litt av kvart.

Og eg saknar nokon, nokon eg har rundt meg ofte, som er rett rundt svingen heile tida. Kanskje ein å liggja i armkroken til. Eg føler og eg kunne tatt eit valg for lenge sidan, og eg angrar litt på at eg ikkje tok neste steg, eg heller prøvde å lage ein stoppar for følelsane mine. Eg har av og til lyst å prøve på nytt, men det er vanskelig. "I'm caught in the middle"..

Håpar det blir bra på Voss, kanskje eg kjem ut av det. Men eg vil samtidig ikkje miste ting og følelsar.. akk'ja..

For å få litt betre stemning her må me ha eit glad'bilete.

Kjem til å sakna ting..

Og i kveld blir sjølvsagt sang anbefalinga; Caught in the middle av A1

1 kommentar:

Anonym sa...

:/ ååe, eg like ikkje å lesa sånne ting! faen, eg kjem te å savna deg SICK når du reise!!