lørdag 11. juli 2009

El o el..

Kom faktisk på at eg ikkje har sagt kva for ein skule eg kom inn på!

VOSS JORDBRUKSSKULE here I come! :D

Eg kom altså inn på førstevalget mitt og skal no bli vossing! :P neidå..
Eg skal bu på internatet, og eg trur eg velg saman med ein anna person.. Litt usikker endå.
Stipend har eg søkt og fått allerede, har fått noko skjema greier som eg skal fylle ut i morgon, utstyrliste har eg fått.. Eg glede meg! :D


Eg veit eg kjem til å savna folkene her inne.. Eg veit det ikkje er langt vekke frå alt det kjende, men det er ikkje heima.. Men det er ikkje litt langt i forhold til Ruben som skal til Stavanger! sukk..

Jaja, over til noko litt meir muntrande! I dag/kveld var eg hos Ingrid. Me prøvde å spela badmington, men det gjekk veldig lite bra pgr. av vinden. Me gjekk inn hos ho og ho drog fram kameraet og me starta photoshoot, med meg som "modell" :P








ija..

Donkeyboy-ambitions --> min nye favoritt sang nett no! :D

5 kommentarer:

elisehovik sa...

Du ska jo ofta heim til dine kjære vennar, so da går nok fint!!:)

Anonym sa...

MIN favorittsong og for tie, den e so råå :)

Jaa, da ska du! + at eg ska komma opp på besøk te deg :) ikkje ve redd for da <3

Anonym sa...

Veldig fine bileter. Du skal veldig ofta heim, sånn so Elise seie. Og me kjem på besøk :D ska drassa med meg elise eg, i tide og utide. gled deg. åee :( eg kjem te å sakna deg..

Anonym sa...

Forresten, bloggen din va blitt stilig no :)

Anonym sa...

sv: Åh, digg! Åneidu, da ska aldri bli noko hada for godt! Får vera måte på!:p Da ska bli endele meir enn ti år! Danmark ja, da hørtes digg ut! Eg e no uansett ikkje heima då :p hoho..