fredag 10. juli 2009

Latskap..

I desse feriedagane gidder eg ikkje å blogge skikkelige innlegg, derfor blir det slike 100-ting spm..

1.Hva har du under buksa akkurat nå: Kvit trusa
2. Helt ærlig, når dusjet du sist?: Torsdag kveld
3. Hva har du i venstre bukselomme akkuratt nå?: Har ikkje lomma
4. Hva var den siste setningen du sa? God natt
5. Pusset du tennene idag tidlig?: Ja
6. Skylder du noen penger?: njai
8. Har du noen gang vært alvorlig syk?: nja
9. Hva putta du i kjeften sist? Fluor tabelett
10. Hvem betyr mest for deg i hele verden?: Familie og venna
12. Hva skal du i måren?: Ingen plana
13. Hvem er den største nerden du vet om?: haha..
14. Har du kyssa en av det samme kjønn? : Ja
15. Hva tenker du mest på?: Om eg ve bu åleina elle med noken på internate
16. Er det du som pleier å si unnskyld?: da skjer
17. Liker du ditt eget navn?: njee
18. Er du mamma-dalt eller pappa-dalt?: pappa, trur eg
19. Kunne du ha latt som om du var venn med noen for å oppnå noe du selv syns er bra?: Nei
20. Er du rasist?: Nei
21. Gir du ofte komplimenter til folk som du er glad i som du egentlig ikke mener?: Nei, sjeldan
22. Hvor mangen barn vil du ha?: minst 2, max 4
23. Vil du gifte deg?: ja, ein gong i framtie
24. Hvem ser du fremtiden din sammen med akkuratt nå?: sei da du..
25. Hater du noen?: nei
26. Har du noen gang spytta i skoene til noen du ikke liker på en fest?: Nei
27. Siste mottatte melding på mobilen?: saldo :P
28. Hva syns du selv du er mest flink til?: hakkje aning
29. Kunne du ha torturert noen?: nei
30. Hva smaker pekefingeren på din venstre hånd akkuratt nå?: såpa
31. Kunne du bodd i Andeby?: lett!
34. Hva lukter det i luften der du er nå?: varmt og innestengt
35. Hvilken shampoo brukte du sist?: gliss
36. Pleier du å sove alene?: eg søve med tessa
38. Narkotika?: neitakk!
39. Har du noen gang lest meldingene på telefonen til dine nærmeste?: ja
40. Kunne du tenke deg å slippe å arbeide og leve på trygd?: Nei
41. Får du adrenalinkick av å høre en god motorlyd suse forbì?: :p nei
42. Er du som et barn på julaften? : ikkje no lenger
43. Noen gang badet naken? i mine yngre daga :P
44. Sviktet noen?: hm
45. Rams opp alle som er i samme rom som deg akkuratt nå: meg, meg og meg
46. Hva tenker du når jeg sier "analyse"?: Jan Ove
47. Angrer du på et forhold?: haha, ja, igrunn :P
49. Viss du måtte velge, arbeide i Nordsjøen eller sitte i kassen på Mega?: Nordsjøen
50. Liker du parfymelukt av det motsatte kjønn?: ja
51. Leker du ofte med lighter?: ikkje ofta. men da skjer.
52. Spist rå kjøttdeig?: Nei
53. Vært forelska i en lærer?: Nei
54. Synes du blondiner er dumme?: neh..
55. Synes du det er bare "bondetamper" som bor på landet?: Nei
56. Tror du at det er en global oppvarming?: ja
57. Synes du bensin lukter godt?: Njee
58. Noen gang innhalert fra en bensintank?: Nei
59. Klippet en sau?: Nei
60. Melket en ku? Ja
61. Plukket egg fra en rugende høne?: ja
62. Ridd i full gallopp på en hest?: Ja, mange gonga :D
63. Blitt angrepet av en hund?: nei
64. Er det homo for gutter å bruke lipsyl?: nei :P
66. Viss noen var utro mot en god venn av deg, ville du sagt ifra da?: Ja
68. Hvilke aktiviteter skjer utenfor vinduet ditt akkuratt nå?: rullegardinene e nede, so eg veit ikkje :P
69. Rams opp alle planer for morgen-dagen: ingen plana :P
70. Er det greit med en hvit løgn for å unngå å såre noen eller lage oppstyr?: spørst ka om
73. Hva tenker du når jeg sier "seigemenn"?: nemmen, e det en halvbror
74. Prøver du å unngå å banne blandt kristne?: banne lite frå før av.
75. Irriterer du deg over noe akkuratt nå?: ikkje no nei
76. Bryr du deg mye om hvordan du ser ut når du skal på jobb/skole?: Ja
77. Skylder du på andre når du fiser ? haha, nei
78. Hvem har den kuleste latteren du vet om?: eg synst no min e ganske kul eg ;P
79. Er du forelsket?: ikkje for øyeblikket :P
80. Synes du Danglebær-sangen er barnslig?: njau
81. Fjortis en alder eller en oppførsel?: Oppførsel
82. Sommer eller vinter?: Sommar
83. Visste du at isbjørner er venstrehendt?: jess
84. Er det nordmenn som er best?: ohjee
85. Hvilken sang har du på hjernen nå?: Donkeyboy-ambitions
86. Reisemål: Voss! :P haha
89. Penger eller gaver?: ja takk, begge dele :P
90. Elsker du noen akkuratt nå?: Ikkje utenom venna og familie :P
91. Må du på toalettet akkuratt nå?: Nei
92. Hvem sitter nærmest deg?: Pappen, ligge
93. Fryser du eller er du varm?: litt varm
94. Synes du jeg går for langt om jeg lager 200 spørsmål?: da hadde no vå litt drøyt
95. Ønsker du barn nå?: Nei
96. Har du møtt den du vil dele resten av livet ditt med?: hm
97. Makrell i tomat, nam eller æsj?: æsj
98. Hva skal du nå?: sova
99. Liker du jente/gutt?: gutta
100: Er dette meningsløst å svare på?: ja!


Ingrid va so grei å la ut noken gamle bilde på facebook, og blandt dei va detta:

Maren, Tonje og meg for ei god stund sia :D

1 kommentar:

elisehovik sa...

Må du ikkje vera so lat!:) Skriv om alt mulig tull, e no lika grett da - e ikkje alltid eg heller har so særiøse innlegg :p