lørdag 1. august 2009

Herlig

I dag var eg og Katrine på kino, såg filmen 17 again med Zac Efron. Må fyst få fram at han e jysla fin! årh.. Og eg har ikkje sett han i filma før. Nei. Eg har ikkje sett noken av High School Musical filmane. So eg synst han va, elle er, ein flink skuespelar.

Må berre sei at filmen e knakande bra. Synst eg då. Anbefalast.

Noken bilde tå Zac i filmen;






I måro, 2. august, reise eg til Danmark med familien. Kjem heim att 9.-10. august.
Så, imens eg er vekke kan de liggja igjen ei bursdags hilsen til meg (3.august) då e deko herlige! :D

Snakkast ^^

3 kommentarer:

elisehovik sa...

Eg tenke no eg e hærlig sjølv om eg ikkje legge igjen her ;-) Tihi! Noken få tima til du er 16 :-D Kansje eg kjem innom sio di i måro og, for å vera ekstra hærlig!? Kem veit.

elisehovik sa...

Visst jaggu e eg hærlig i dag og! Wee. Gratulera med 16års dagen, no e da berre te å ta lappen på scooter :-D Ja - sjølvom du ska te voss. Kjekt å ha i helgane når du e heima, so kan me ut å råna :-D Hehe. Elske deg jento mi!

Anonym sa...

17again var RÅÅ:) OG ZAC er ganske RÅ himself... hihi:P
han e lika fin som flink;)..

eg legge igjen ein sein hilsen her".*

**Grattis med øvestått** ;)

xx