tirsdag 21. juli 2009

Rånaa

For kun ein halv time sio kom eg heim frå råning med Alex ;)
Passe lei strekko Øse-Grove no :P Men va veldig kos!

Han har noken av dei beste kommentarane, som:

Alex; ka for no musikk du hørre på da?
Eg; igrunnen da mesta, men no i da sista har eg hørt masse på The Kooks.
Alex; The kooks? .. Kuk'an?

Alex; Åh, herregud, de e jo heilt døføtt hær!

Leita jo gjennom den svææra cd mappo hans, der da e ein cd som da står : Alexander og Adeleide MIX, på.
Alex; ta ut den dærre der det står Alexander og Adeleide på.
Eg; Adeleide!?
Alex; Ja, har du itje hørt det navne før?
Eg; nei
Alex; Nei, itje æ heller. det e nu bare en jente som æ...

Alex; sjekk hu derre, hu ligna på Dolly Parton, ska vi spørr om hu e til slags?

Alex; herregud, e de 80 sone hær?
Anne; ja !?
Alex; de e jo ræine sjølvmord!

Han hadde masse anna og, men kjem kje på noko nett no, pluss at eg e dautrøtt.

Kan sei at me møtte på Elise med kinoen, ho hadde gått rundt Movatnet og sku heim. Snakka litt med ho.
Elise; eg har gått rundt da jævla vatne.
Alex; har du gådd rundt vatne?

osso..

Alex; kor du bor hænn da?
Elise; Øystese (på dialekt)
Alex; Åystæse.

Men so begynte da å regna, då sa Alex; neij fy faen, nu drar vi før vi regne bort! :P

Bilde i dag har ingenting med dagen å gjera, eg berre slenge da ut for å friska opp innlegge litt :P

Eg og Biggi på avsluttningsfesten :)

Dagens musikk anbefaling; Red - Daniel Merriweather

Natta ^^

2 kommentarer:

elisehovik sa...

Har du gådd? :-) Åystæsee!!

Ja, eg har gått! Vatt veldig vått på den runden ja, kjente ikkje bilen so eg vatt litt redd ja :p Hehe

Anonym sa...

Han hørtes morsom ut :p hehe