fredag 24. juli 2009

Hvis morgendagen aldri kommer..

I dag har eg kjøpt verneutstyr/kle til eg skal jobba som pokker på Voss!



Jakko va litt annaleis enn på bilde, den va grå med noken blå merke på






Jessdaa..

Ette eg hadde kjøpt da reiste eg til Andrea som va på jobb. Kom ut litt øve 3 og venta på ho til halv 6, so reiste me heim te ho.

Då me va på kafeen kjøpte eg ismucca, noko som Andrea hadde anbefalt for da va soo godt!
Æsj seie eg! Smakte kaffii!! Betalte fem'å'tredve krone på noko kaffigreie! off.. trur eg aldri kjem til å lika noko som helst med smak av kaffi. lika heller ikkje te. so når eg blir stor og vaksen ska eg finna min egen te-besøk-drikk ;D


Har forresten ikkje fått skreve ned at eg vente mobil i posten!
Eg har snart bursdag og eg har sagt ka eg ønske meg, ein ny mobil. Og pappen e sånn at ting skal skje nu! so me bestillte den eg ville ha, og da e som bursdagspakke :)



Kveldens song er frå Picazzo-Hvis morgendagen aldri kommer

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, måkje høyra på ande :p fed telefon :p

AnneCez sa...

Haha, nei! :P

grr