tirsdag 30. juni 2009

Dans?

Eg ler lika hysterisk kvar gong eg trykker playyoutube etter å ha søkt opp Break my stride av Matthew Wilder. Sjå på den dansinga på byrjinga då! Hopping og svinging med føttene i badedrakt, skal ikkje meir til for at eg skal le. Ikkje alle synest det er lika morosamt, men med min humor er det til å få magesmerter av! Ja, eg veit, humoren min er noko den sjeldne sorten. Men slik får det berre vera.

Har lurt på kva for eit bilde eg skulle slenga ut i dag, og det endte med klassebildet, av heile tiende. Kjem til å sakna mange av desse folkene, det skal vera sikkert! For etter å ha tenkt meg litt om no i det siste har eg endt opp med at eg trur eg kjem til å havne opp på skulen på Voss. Eg tar ein sjangse og satsar på at eg likar meg der oppe. Heldigvis har eg Iselin som også har tenkt seg opp der, på Jordbruksskulen på Hestelinja. Gler meg faktisk. Men må først få vete om eg kjem inn då, det er det einaste. Får vete det mellom 8. -15. juli (?)


No skal eg kosa meg med den merkelige dansinga igjen, før eg legg meg. Snakkees^^

3 kommentarer:

Anonym sa...

april?!

AnneCez sa...

hahaha!
litt vekke :P

Anonym sa...

Sløv du lille venn :p