torsdag 18. juni 2009

Cola med peanøtte!

Får vel blogga litt då..

No sitt eg og snakke med Karina på msn og lage grimaser på web. "Lik dette"
Må snart veme ho igjen, mitt kjøre søskenbarn.

I kveld skal me i 10. klassen ha avsluttningsfest (Y) vette digg, og kanskje sommarferie-følelsen kjem for fullt då?! Også får me vitnemålet.

Og eg e nesten ferdig med å pakka ryggsekken til fotturen i helge. Me på ledarkurset skal på lang fottur, begynne i måro og e heima i 23 tide på mandag. Me tar minibuss til Lysefjorden og noko greie, so skal me til Preikestolen. Også skal me gå litt lenger enn langt pluss litt til. So skal me til Kjerag-bolten. Trur da vette ein fin tur eg :)

Å blogga har begynt å vetta sinsjukt kjedelig, so kan godt ve eg teke kvelden med blogginge ein dag.. Tiden vil vise

Har de nokon gong smakt cola med peanøtte i ? da e nam! :D

Koskos^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Lol. For ein blanding. Ikkje at eg har smakt da men, eg lika ingen av delene :p Du må hugsa å ta masse bilde på den turen! Kos deg kjære :D jævla spreking, e jo eit stykke å gå opp :p